loader image

1. De la instituțiile statului

  • certificat fiscal de la Primărie și certificat fiscal de la ANAF (se eliberează în baza adreselor întocmite de notarul public)

2. Acte de stare civilă

  • acte de identitate moștenitori
  • certificat de deces al defunctului
  • certificat de casatorie cu soțul supravietuitor
  • acte de identitate soț supraviețuitor
  • certificate de naștere ale copiilor
  • certificate de casătorie (pentru fiicele defunctului)
  • certificat de deces (în cazul unui copil decedat)

3. Acte de proprietate

  • titlu de proprietate / acte de vânzare / donație / alte acte de proprietate
  • încheiere de intabulare + schiță cadastrală (dacă este cazul)
  • extras de informare (dacă este cazul)
  • autorizație de construire sau adeverință de la primăria competență pentru construcție (că este stăpânită în mod continuu și netulburat de peste 30 de ani)
  • doi martori cu buletinul (care să nu fie rude, cu ochelarii la ei și știutori de carte) – aceștia se vor prezenta la stabilirea termenului pentru soluționarea dosarului

Procuri/testamente/declarații/hotărâri/certificate de divorț și orice alte acte care au legătură cu moștenirea.

După verificarea documentelor transmise de dumneavoastră, ne vom exprima opinia cu privire la procedura de urmat și/sau completarea cu alte acte.

Cu respectare tuturor condițiilor de confidențialitate Biroul Notarial Stoica Sebastian Eduard cu sediul în Piața Romană, sector 1, București, vă îndrumă spre a trimite pe adresa de e-mail a biroului notariat.stoica@gmail.com, toate documentele necesare în prealabil pentru ca actul notarial să fie redactat și pregătit pentru eliberare, transmiterea acestora reprezentând acceptul dumneavoastră pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.

În momentul în care vă prezentați la sediul Biroului Notarial Stoica Sebastian Eduard în Piața Romană, str. George Enescu, nr. 27 – 29, parter si et.1, sector 1, București, este necesar să prezentați toate documentele solicitate în original.

Contactează Biroul Notarial Stoica Sebastian Eduard

Pentru informații suplimentare despre activitatea de notariat, acte necesare, tarife și taxe, urgențe și deplasări ne puteți contacta prin una din metodele de mai jos:

» Formular de contact notariat.stoica@gmail.com 0722.222.281

Acest site web folosește cookies. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Află detalii
Acceptă

Motivele pentru care să alegeți o colaborare cu Biroul Notarial Stoica S. Eduard:

  • Echipa noastră de consilieri juridici competenți are capacitatea de a prelua și instrumenta un volum generos de acte notariale.
  • Recenziile online ale clienților noștri din motorul de căutare Google Maps, ne clasează în topul celor mai bine cotate birouri notariale atât din București cât și din țară.
  • Suntem alegerea clienților pe municipiul Bucureşti potrivit publicației Şoimii Legii și de asemenea  am fost nominalizați de către firmadeincredere.ro pentru anul 2020 în topul firmelor de prestări servicii cu publicul.
  • Oferim publicului posibilitatea de a ne transmite online pe adresa de e-mail notariat.stoica@gmail.com sau pe formularul de contact, documentațiile necesare întocmirii actelor notariale, economisind astfel timpul clienților noștri, prezența acestora fiind necesară doar la semnarea actului în formă finală, moment în care vor aduce actele în original.
  • Obținerea unei cotații de preț se poate face prin intermediul formularului de vânzare - cumpărare.
  • Notarul Public titular a fost intervievat de către numeroase publicații de specialitate (Profit.ro, Wall-Street).
  • Notarul public se deplasează la sediile băncilor pentru semnarea actelor notariale.
  • Sediul biroului nostru notarial este ușor accesibil clienților, fiind situat în incinta clădirii de stat a palatului U.G.I.R din centrul capitalei - zona Piața Romană, la 2 minute de metrou, pe strada George Enescu nr. 27-29, sector 1.
  • Avem program de lucru cu publicul inclusiv sâmbăta, în intervalul 09:00 – 15:00.
  • Ne ocupăm de verificarea / înscrierea în Arhiva Reală de Garanții Mobiliare.
  • Programările și soluționarea procedurilor juridice sunt prioritare.
  • Locurile de parcare sunt disponibile în apropierea biroului notarial.
  • Prin delegații biroului notarial, putem obține în numele clienților documente necesare, specifice întocmirii actului notarial, de la Instituțiile abilitate (Primărie, A.N.A.F., D.I.T.L., Auditori Energetici, etc.) și diferite adrese de la Primăriile competente.
  • Clienții au posibilitatea de a achita onorariile și toate taxele notariale prin intermediul oricărui mijloc de plată (card / P.O.S., transfer bancar, numerar).

Pentru rezolvarea imediată a cerințelor dumneavoastră, alegeți modalitatea de colaborare dorită dintre următoarele:

  • PRIN EMAIL: Ne puteți scrie un e-mail pe adresa notariat.stoica@gmail.com prin care să solicitați documentul notarial de care aveți nevoie (procură, declarație, contract de vânzare sau altele). Este necesar să menționați în conținutul mesajului numele complet, actul pe care îl solicitați și numărul de telefon. Colegii noștri vor prelua informațiile și vă vor contacta în cel mai scurt timp pentru o programare.
  • LA TELEFON: – Ne puteți contacta telefonic, în timpul programului de lucru de luni până sâmbătă între orele 09:00 – 17:00, la numărul +40 722 222 281, iar echipa noastră vă va spune care sunt actele necesare pentru întocmirea înscrisului solicitat. De asemenea, se va programa și o întâlnire la unul din sediile noastre din București pentru ridicarea documentelor.
  • ONLINE: – Puteți să completați formularul clientului cu datele personale, atașat în secțiunea de contact a site-ului, sau ne puteți scrie pe WhatsApp ori puteți să luați legătura cu noi, în timp real, prin intermediul chat-ului de pe site.
  • LA SEDIU: Puteți să depuneți actele pentru solicitarea unui anumit înscris la sediul biroul notarial. În funcție de complexitatea documentului cerut, acesta se va elibera pe loc sau se va stabili o întâlnire pentru eliberarea lui.

Menționăm că indiferent de modalitatea prin care doriți să ne contactați, echipa noastră vă va solicita actele necesare pentru întocmirea înscrisului, scanate sau pozate clar cu telefonul mobil, pe adresa noastră de e-mail sau pe WhatsApp, pentru scurtarea timpului de așteptare pentru eliberarea documentelor notariale. Informațiile personale sunt gestionate în conformitate cu toate politicile referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal. Menționăm că, în momentul prezentării la sediul biroului pentru ridicarea procedurilor notariale, este obligatoriu să aveți la dumneavoastră toată documentația solicitată în original.