Prelucrarea datelor cu caracter personal

Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politică de Confidențialitate, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale. Vom afișa pe website-ul nostru ultima versiune modificată a Politicii de Confidențialitate, motiv pentru care va rugam sa verificați periodic conținutul acesteia.

Înregistrarea unui Client în vederea contractării legale a serviciilor presupune furnizarea unor informații de baza privind persoană Clientului.

Funcțional SOCIETATEA PROFESIONALĂ NOTARIALĂ STOICA SEBASTIAN EDUARD va menține confidențialitatea datelor transmise de aceștia pentru înregistrare și nu le va face publice, exceptând cazurile prevăzute de lege și în acest Contract.

Datele dvs. personale sunt importante pentru noi și ne angajăm să protejam confidențialitatea și securitatea acestora. Astfel, nu vom vinde, transfera, dezvălui și nu permite accesul la datele tale cu caracter personal unor terți care nu au legătură directă cu activitatea noastră.

Pentru derularea în bune condiții a activității noastre poate fi necesar ca datele dvs. să fie accesate de către o serie de angajați proprii; Notari, consilieri și alți angajați. În toate aceste cazuri descrise mai sus dezvăluirea datelor tale cu caracter personal este realizată în baza unui contract încheiat, prin care aceștia se obligă să utilizeze datele exclusiv în scopul pentru care le-au fost încredințate, să respecte obligația de confidențialitate și de asigurare a securității datelor, precum și să respecte toate prevederile legislației în vigoare cu privire la protecția datelor cu caracter personal.

De asemenea, putem dezvălui datele dvs. cu caracter personal unor autorități publice (Parchet, Politie, instanțele judecătorești și altor organe abilitate ale statului), în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri justificate, expres formulate.

Categorii de date cu caracter personal colectate și prelucrate:

Datele personale pe care le prelucrăm sunt, în principal, datele dumneavoastră de identificare, de localizare, date de contact, adresă de email, număr de telefon, date de tranzacționare bancare, în cazul plăților cu cardul sau prin OP sau alte date personale pe care le colectăm direct de la dumneavoastră atunci când deveniți clientul nostru, atunci când solicitați serviciile noastre. În anumite cazuri, atunci când vă furnizăm o factură fiscală, prelucrăm și date precum cod numeric personal, serie și număr act identitate sau date bancare.

În general, colectăm datele dumneavoastră cu caracter personal direct de la dumneavoastră, astfel încât aveți mereu controlul asupra tipului de informație pe care ne-o oferiți. De exemplu, primim informații de la dumneavoastră astfel: când solicitați telefonic o Procură, un Contract, sau alt serviciu prin intermediul call-centerului nostru; când vizitați sediul nostru pentru a solicita un serviciu.

De asemenea, atunci când vizitați site-ul, putem prelucra informații despre dispozitivele utilizate pentru accesarea acestuia și despre interacțiunea ta cu aceste sisteme (detalii în secțiunea “Utilizare Cookie-uri”).

În plus, unitățile noastre sunt dotate cu sisteme de supraveghere video, imaginile captate fiind stocate și păstrate conform dispozițiilor legale în vigoare.

Scopul în care colectăm și prelucrăm datele personale:

Procesarea datelor dumneavoastră se realizează în scopul desfășurării următoarelor activități: Realizarea obiectului de activitate (spre ex. Procesarea solicitărilor, livrarea solicitărilor la adresa indicată de beneficiar, etc.); Publicitate (Marketing): publicitate pentru serviciile noastre; Sondaje privind satisfacția clienților: contactare după achiziție, de exemplu, pe tema satisfacției față de serviciile furnizate; Obligații legale financiar-contabile; Asigurarea securității angajaților și clienților noștri: monitorizarea video a activităților din sediul nostru; Soluționarea cererilor și/sau reclamațiilor formulate.

Colectarea și prelucrarea datelor dvs. are ca scop desfășurarea activității noastre în cât mai bune condiții pentru a vă putea pune la dispoziție servicii de cea mai bună calitate.

Prelucrarea datelor dumneavoastră pentru aceste scopuri este în cele mai multe cazuri necesară pentru încheierea și executarea unui contract cu dumneavoastră. De asemenea, există anumite prelucrări implicite acestor scopuri și impuse de legislația aplicabilă, inclusiv legislația fiscală și contabilă.

Vrem să vă ținem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru serviciile care vă interesează. În acest sens, vă putem trimite mesaje prin e-mail, SMS, telefonic, mobile push, webpush etc.

Comunicările de marketing se bazează în general pe consimțământul dumneavoastră prealabil. Vă puteți retrage consimțământul ulterior în orice moment accesând contul personal sau contactându-ne conform opțiunilor din secțiunea Contact.

Cine are acces la datele dumneavoastră personale:

Pentru derularea în bune condiții a activității noastre poate fi necesar ca datele dumneavoastră să fie accesate de către o serie de angajați proprii.

În toate aceste cazuri descrise mai sus dezvăluirea datelor dumneavoastră cu caracter personal este realizată în baza unui contract încheiat, prin care aceștia se obligă să utilizeze datele exclusiv în scopul pentru care le-au fost încredințate, să respecte obligația de confidențialitate și de asigurare a securității datelor, precum și să respecte toate prevederile legislației în vigoare cu privire la protecția datelor cu caracter personal.

De asemenea, putem dezvălui datele dumneavoastră cu caracter personal unor autorități publice (Parchet, Politie, instanțele judecătorești și altor organe abilitate ale statului), în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri justificate, expres formulate.

În ciuda măsurilor de protecție luate pentru a proteja datele dumneavoastră cu caracter personal, vă atragem atenția că transmiterea informațiilor prin Internet, în general sau prin intermediul altor rețele publice, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute și utilizate de către terțe părți neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

Cât timp păstrăm datele dumneavoastră cu caracter personal:

Vom stoca datele dumneavoastră cu caracter personal cât timp aveți un cont în sistemul notariatstoica.ro, sau rămâneți în contact cu noi prin comenzi telefonice sau în sediul notarial. Menționăm că anumite date sunt păstrate pe o perioadă conformă cu legislația aplicabilă.

Puteți să ne solicitați oricând ștergerea anumitor informații și vom da curs acestor solicitări, sub rezerva păstrării anumitor informații în situațiile în care legislația aplicabilă sau interesele noastre legitime o impun.

Drepturile dumneavoastră:

Puteți solicita accesul la datele dumneavoastră, corectarea oricăror greșeli din fișierele noastre și/sau vă puteți opune la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal. Puteți beneficia de dreptul la restricționarea prelucrării datelor dumneavoastră, dreptul la portabilitatea datelor și dreptul de a solicita ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal (cu precizarea că în acest ultim caz solicitarea se poate face doar cu respectarea anumitor prevederi legale de genul celor financiar-fiscale).

Pentru a vă putea exercita aceste drepturi este necesar să trimiteți o solicitare scrisă la adresele noastre de mail din secțiunea „Contact”. Aveți de asemenea dreptul de a vă retrage acordul pentru primirea unor informații și oferte promoționale.

În cazul solicitării ștergerii datelor vă rugăm să aveți în vedere ca este un proces ireversibil și în situația în care veți dori să apelați din nou la serviciile noastre va fi din nou necesar acordul dumneavoastră pentru preluarea și prelucrarea acestor date.

Aveți dreptul să depuneți o plângere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal – Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal; B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, Romania; Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212; e-mail:anspdcp@dataprotection.ro.

Politica de confidențialitate

Motivele pentru care să alegeți o colaborare cu Biroul Notarial Stoica S. Eduard:

  • Echipa noastră de consilieri juridici competenți are capacitatea de a prelua și instrumenta un volum generos de acte notariale. (Vezi echipa)
  • Recenziile online ale clienților noștri din motorul de căutare Google Maps, ne clasează în topul celor mai bine cotate birouri notariale atât din București cât și din țară.
  • Eduard S. Stoica a fost desemnat Notarul Anului în cadrul galei de REAL ESTATE 2021, acordat de “Investing in Property & Romanian Property Awards”.
  • Suntem alegerea clienților pe municipiul Bucureşti potrivit publicației Şoimii Legii și de asemenea  am fost nominalizați de către firmadeincredere.ro pentru anul 2020 în topul firmelor de prestări servicii cu publicul.
  • Oferim publicului posibilitatea de a ne transmite online pe adresa de e-mail contact@notariatstoica.ro sau pe formularul de contact, documentațiile necesare întocmirii actelor notariale, economisind astfel timpul clienților noștri, prezența acestora fiind necesară doar la semnarea actului în formă finală, moment în care vor aduce actele în original.
  • Obținerea unei cotații de preț se poate face prin intermediul formularului de vânzare - cumpărare.
  • Notarul Public titular a fost intervievat de către numeroase publicații de specialitate (Profit.ro, Wall-Street).
  • Notarul public se deplasează la sediile băncilor pentru semnarea actelor notariale.
  • Sediul biroului nostru notarial este ușor accesibil clienților, fiind situat în incinta clădirii de stat a palatului U.G.I.R din centrul capitalei - zona Piața Romană, la 2 minute de metrou, pe strada George Enescu nr. 27-29, sector 1.
  • Ne ocupăm de verificarea / înscrierea în Arhiva Reală de Garanții Mobiliare.
  • Programările și soluționarea procedurilor juridice sunt prioritare.
  • Locurile de parcare sunt disponibile în apropierea biroului notarial.
  • Prin delegații biroului notarial, putem obține în numele clienților documente necesare, specifice întocmirii actului notarial, de la Instituțiile abilitate (Primărie, A.N.A.F., D.I.T.L., Auditori Energetici, etc.) și diferite adrese de la Primăriile competente.
  • Clienții au posibilitatea de a achita onorariile și toate taxele notariale prin intermediul oricărui mijloc de plată (card / P.O.S., transfer bancar, numerar).

Pentru rezolvarea imediată a cerințelor dumneavoastră, alegeți modalitatea de colaborare dorită dintre următoarele:

  • PRIN EMAIL: Ne puteți scrie un e-mail pe adresa contact@notariatstoica.ro prin care să solicitați documentul notarial de care aveți nevoie (procură, declarație, contract de vânzare sau altele). Este necesar să menționați în conținutul mesajului numele complet, actul pe care îl solicitați și numărul de telefon. Colegii noștri vor prelua informațiile și vă vor contacta în cel mai scurt timp pentru o programare.
  • LA TELEFON: – Ne puteți contacta telefonic, în timpul programului de lucru de luni până vineri între orele 09:00 – 17:00, la numărul +40 722 222 281, iar echipa noastră vă va spune care sunt actele necesare pentru întocmirea înscrisului solicitat. De asemenea, se va programa și o întâlnire la unul din sediile noastre din București pentru ridicarea documentelor.
  • ONLINE: – Puteți să completați formularul clientului cu datele personale, atașat în secțiunea de contact a site-ului, sau ne puteți scrie pe WhatsApp ori puteți să luați legătura cu noi, în timp real, prin intermediul chat-ului de pe site.
  • LA SEDIU: Puteți să depuneți actele pentru solicitarea unui anumit înscris la sediul biroul notarial. În funcție de complexitatea documentului cerut, acesta se va elibera pe loc sau se va stabili o întâlnire pentru eliberarea lui.

Menționăm că indiferent de modalitatea prin care doriți să ne contactați, echipa noastră vă va solicita actele necesare pentru întocmirea înscrisului, scanate sau pozate clar cu telefonul mobil, pe adresa noastră de e-mail sau pe WhatsApp, pentru scurtarea timpului de așteptare pentru eliberarea documentelor notariale. Informațiile personale sunt gestionate în conformitate cu toate politicile referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal. Menționăm că, în momentul prezentării la sediul biroului pentru ridicarea procedurilor notariale, este obligatoriu să aveți la dumneavoastră toată documentația solicitată în original.

Motivele pentru care să alegeți o colaborare cu Biroul Notarial Stoica S. Eduard:

  • Echipa noastră de consilieri juridici competenți are capacitatea de a prelua și instrumenta un volum generos de acte notariale. (Vezi echipa)
  • Recenziile online ale clienților noștri din motorul de căutare Google Maps, ne clasează în topul celor mai bine cotate birouri notariale atât din București cât și din țară.
  • Eduard S. Stoica a fost desemnat Notarul Anului în cadrul galei de REAL ESTATE 2021, acordat de “Investing in Property & Romanian Property Awards”.
  • Suntem alegerea clienților pe municipiul Bucureşti potrivit publicației Şoimii Legii și de asemenea  am fost nominalizați de către firmadeincredere.ro pentru anul 2020 în topul firmelor de prestări servicii cu publicul.
  • Oferim publicului posibilitatea de a ne transmite online pe adresa de e-mail contact@notariatstoica.ro sau pe formularul de contact, documentațiile necesare întocmirii actelor notariale, economisind astfel timpul clienților noștri, prezența acestora fiind necesară doar la semnarea actului în formă finală, moment în care vor aduce actele în original.
  • Obținerea unei cotații de preț se poate face prin intermediul formularului de vânzare - cumpărare.
  • Notarul Public titular a fost intervievat de către numeroase publicații de specialitate (Profit.ro, Wall-Street).
  • Notarul public se deplasează la sediile băncilor pentru semnarea actelor notariale.
  • Sediul biroului nostru notarial este ușor accesibil clienților, fiind situat în incinta clădirii de stat a palatului U.G.I.R din centrul capitalei - zona Piața Romană, la 2 minute de metrou, pe strada George Enescu nr. 27-29, sector 1.
  • Avem program de lucru cu publicul inclusiv sâmbăta, în intervalul 09:00 – 15:00.
  • Ne ocupăm de verificarea / înscrierea în Arhiva Reală de Garanții Mobiliare.
  • Programările și soluționarea procedurilor juridice sunt prioritare.
  • Locurile de parcare sunt disponibile în apropierea biroului notarial.
  • Prin delegații biroului notarial, putem obține în numele clienților documente necesare, specifice întocmirii actului notarial, de la Instituțiile abilitate (Primărie, A.N.A.F., D.I.T.L., Auditori Energetici, etc.) și diferite adrese de la Primăriile competente.
  • Clienții au posibilitatea de a achita onorariile și toate taxele notariale prin intermediul oricărui mijloc de plată (card / P.O.S., transfer bancar, numerar).

Pentru rezolvarea imediată a cerințelor dumneavoastră, alegeți modalitatea de colaborare dorită dintre următoarele:

  • PRIN EMAIL: Ne puteți scrie un e-mail pe adresa contact@notariatstoica.ro prin care să solicitați documentul notarial de care aveți nevoie (procură, declarație, contract de vânzare sau altele). Este necesar să menționați în conținutul mesajului numele complet, actul pe care îl solicitați și numărul de telefon. Colegii noștri vor prelua informațiile și vă vor contacta în cel mai scurt timp pentru o programare.
  • LA TELEFON: – Ne puteți contacta telefonic, în timpul programului de lucru de luni până sâmbătă între orele 09:00 – 17:00, la numărul +40 722 222 281, iar echipa noastră vă va spune care sunt actele necesare pentru întocmirea înscrisului solicitat. De asemenea, se va programa și o întâlnire la unul din sediile noastre din București pentru ridicarea documentelor.
  • ONLINE: – Puteți să completați formularul clientului cu datele personale, atașat în secțiunea de contact a site-ului, sau ne puteți scrie pe WhatsApp ori puteți să luați legătura cu noi, în timp real, prin intermediul chat-ului de pe site.
  • LA SEDIU: Puteți să depuneți actele pentru solicitarea unui anumit înscris la sediul biroul notarial. În funcție de complexitatea documentului cerut, acesta se va elibera pe loc sau se va stabili o întâlnire pentru eliberarea lui.

Menționăm că indiferent de modalitatea prin care doriți să ne contactați, echipa noastră vă va solicita actele necesare pentru întocmirea înscrisului, scanate sau pozate clar cu telefonul mobil, pe adresa noastră de e-mail sau pe WhatsApp, pentru scurtarea timpului de așteptare pentru eliberarea documentelor notariale. Informațiile personale sunt gestionate în conformitate cu toate politicile referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal. Menționăm că, în momentul prezentării la sediul biroului pentru ridicarea procedurilor notariale, este obligatoriu să aveți la dumneavoastră toată documentația solicitată în original.