Acte necesare pentru declarație de călătorie minor peste granițele țării

  • Cărți de identitate – Părinți.
  • Carte de identitate însoțitor.
  • Certificat de naștere minor. (obligatoriu)
  • Pașaport minor (dacă este cazul)
  • Carte de identitate minor. (dacă are peste 14 ani)
  • Perioada în care minorul părăsește teritoriul României.
  • Țările unde va călători minorul.
  • În cazul în care copilul minor nu călătorește însoțit de unul dintre părinți, atunci însoțitorul va avea nevoie de cazier judiciar.

În cazul în care vor fi mai mulți însoțitori sau mai mulți minori, atunci se vor trimite toate documentele solicitate pentru fiecare in parte.

Cu respectare tuturor condițiilor de confidențialitate Biroul Notarial Stoica Sebastian Eduard cu sediul în Piața Romana, sector 1, București, vă îndrumă spre a trimite pe adresa de e-mail a biroului notariat.stoica@gmail.com, toate documentele necesare în prealabil pentru ca actul notarial sa fie redactat si pregătit pentru eliberare, transmiterea acestora reprezentând acceptul dumneavoastră pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.

În momentul în care vă prezentați la sediul Biroului Notarial Stoica Sebastian Eduard în Piața Romană, str. George Enescu, nr. 27 – 29, parter și et.1, sector 1, București, este necesar să prezentați toate documentele solicitate în original cu excepția cărților de identitate a insoțitorilor.

Contactează Biroul Notarial Stoica Sebastian Eduard

Pentru informații suplimentare despre activitatea de notariat, acte necesare, tarife și taxe, urgențe și deplasări ne puteți contacta prin una din metodele de mai jos:

» Formular de contact notariat.stoica@gmail.com 0722.222.281

NOTARIAT STOICA S. EDUARD

Notar Public titular al biroului din cadrul Camerei Notarilor Publici Bucureşti şi membru al Uniunii Naţionale a Notarilor Publici din România.

Acest site web folosește cookies. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Află detalii

Pentru rezolvarea imediată a cerințelor dumneavoastră, alegeți modalitatea de colaborare dorită dintre următoarele:

  • PRIN EMAIL: Ne puteți scrie un e-mail pe adresa notariat.stoica@gmail.com prin care să solicitați documentul notarial de care aveți nevoie (procură, declarație, contract de vânzare sau altele). Este necesar să menționați în conținutul mesajului numele complet, actul pe care îl solicitați și numărul de telefon. Colegii noștri vor prelua informațiile și vă vor contacta în cel mai scurt timp pentru o programare.
  • LA TELEFON: – Ne puteți contacta telefonic, în timpul programului de lucru de luni până sâmbătă între orele 09:00 – 17:00, la numărul +40 722 222 281, iar echipa noastră vă va spune care sunt actele necesare pentru întocmirea înscrisului solicitat. De asemenea, se va programa și o întâlnire la unul din sediile noastre din București pentru ridicarea documentelor.
  • ONLINE: – Puteți să completați formularul clientului cu datele personale, atașat în secțiunea de contact a site-ului, sau ne puteți scrie pe WhatsApp ori puteți să luați legătura cu noi, în timp real, prin intermediul chat-ului de pe site.
  • LA SEDIU: Puteți să depuneți actele pentru solicitarea unui anumit înscris la sediul biroul notarial. În funcție de complexitatea documentului cerut, acesta se va elibera pe loc sau se va stabili o întâlnire pentru eliberarea lui.

Menționăm că indiferent de modalitatea prin care doriți să ne contactați, echipa noastră vă va solicita actele necesare pentru întocmirea înscrisului, scanate sau pozate clar cu telefonul mobil, pe adresa noastră de e-mail sau pe WhatsApp, pentru scurtarea timpului de așteptare pentru eliberarea documentelor notariale. Informațiile personale sunt gestionate în conformitate cu toate politicile referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal.

MOTIVELE PENTRU CARE SĂ ALEGEȚI O COLABORARE CU BIROUL NOTARIAL STOICA SEBASTIAN EDUARD:

  • Avem program de lucru inclusiv sâmbăta, în intervalul 09 – 17:00.
  • La cerere, efectuăm deplasări în vederea încheierii actelor juridice doar pe circumscripția Tribunalului București.
  • Ne ocupăm de verificarea/înscrierea în Arhiva Reală de Garanții Mobiliare.
  • Colaborăm cu un traducător autorizat în peste 20 de limbi străine, care poate apostila și legaliza înscrisurile.
  • Programările și soluționarea procedurilor juridice sunt prioritare.
  • Dispunem de locuri de parcare în fața biroului notarial, destinate exclusiv clienților.
  • Biroul nostru este amplasat în Piața Romană, foarte aproape de stația de metrou, pe strada George Enescu nr. 27-29 în incinta Palatului UGIR, parter.
  • Obținerea în numele clienților prin delegații Biroului Notarial de la Instituțiile abilitate (Primărie, A.N.A.F., D.I.T.L., Auditori Energetici, etc.), documente necesare specifice întocmirii actului notarial (certificat fiscal, certificat de performanță energetică, certificat fiscal de la ANAF, diferite adrese de la Primăriile competente).
  • Posibilitatea de a achita onorăriile și toate taxele notariale prin intermediul oricărui mijloc de plată (card / P.O.S., transfer bancar, numerar). 
  • Transmiterea documentelor notariale oriunde în țară după întocmirea acestora prin intermediul curieratului rapid.