Întrebări și răspunsuri juridice

Forum - Consultanță notarială

Un forum dedicat celor care au întrebări legate de acte notariale, succesiuni, contracte, procuri sau legalizări. Participă, întreabă, primeşte răspunsuri clare şi profesioniste.

Cauți răspunsuri?
Găsește rapid informația dorită

Regulament – Forum ...
 
Notificări
Șterge toate

[Închis] Regulament – Forum Notarial Stoica S. Eduard & Asociații


Stoica S. Eduard & Asociații
Postări: 24
Administrator
Inițiatorul subiectului
(@notariat-stoica)
Notar Public București
Alăturat: acum 5 ani

Bun venit pe Forumul Notarial Stoica S. Eduard & Asociații!
Acesta este un spațiu dedicat celor care au întrebări legate de acte notariale, tranzacții imobiliare, succesiuni, procuri, divorțuri, contracte și alte proceduri juridice.
Scopul nostru este să oferim informații utile, corecte și explicate pe înțelesul tuturor.

Pentru ca forumul să rămână un loc sigur, clar și respectuos, te rugăm să respecți următorul regulament:

1. Scopul forumului

  • Forumul are rol informativ și educativ.
  • Răspunsurile oferite de utilizatori sau experți au caracter general și nu înlocuiesc consultanța notarială, juridică sau fiscală personalizată.
  • Pentru cazuri concrete sau acte oficiale, trebuie contactat un notar public sau un avocat.

2. Cum formulezi o întrebare

  • Alege categoria potrivită (ex. Contracte de vânzare, Succesiuni, Procuri, Alte acte notariale).
  • Verifică înainte dacă întrebarea ta nu există deja pe forum.
  • Explică pe scurt situația ta concretă, dar fără a posta date personale (nume, CNP, adrese, numere de acte).
  • Folosește un titlu clar și specific, de exemplu:
    • „Ce acte trebuie pentru o procură de vânzare apartament?”
    • „Cum se calculează taxele notariale la succesiune?”

3. Reguli de conduită

  • Menține un ton politicos.
  • Nu posta mesaje ofensatoare, discriminatorii, publicitare sau spam.
  • Nu promova servicii comerciale fără acordul administratorilor.
  • Nu publica informații confidențiale sau acte personale.

4. Protecția datelor

  • Toate mesajele publice sunt vizibile și indexate. Evită să postezi detalii sensibile despre persoane, acte, adrese sau conturi bancare.
  • Forumul respectă legislația privind protecția datelor (GDPR).

5. Sancțiuni

  • Încălcarea repetată a regulilor poate duce la editarea, ștergerea mesajelor sau suspendarea accesului de a publica întrebări.
  • Administratorii își rezervă dreptul de a modifica regulamentul, pentru a menține forumul corect și sigur.

6. Scopul comunității

Dorim să construim o comunitate bazată pe încredere, respect și informare juridică corectă.
Întreabă, ajută și contribuie la clarificarea problemelor legale din viața de zi cu zi – în special cele care implică un notar.

Îți recomandăm:
Înainte de a posta, citește categoria potrivită (ex. Contracte de vânzare/ipotecă, Declarații, Succesiuni, Procuri).

 

Informații juridice și administrative privind funcționarea forumului

Acest forum este coordonat/moderat de echipa juridică a SPN Stoica S. Eduard & Asociații, fiind un spațiu protejat, pentru care înregistrarea (nume/prenume, e-mail) este necesară, cu precizarea că adresa de e-mail nu va fi publicată.

Pentru ca fiecare solicitant să poată identifica răspunsul primit, publicăm numai numele, prenumele utilizatorului/userul și întrebarea adresată.

Având în vedere caracterul gratuit al informațiilor oferite în acest spațiu, ne rezervăm dreptul de a aborda doar subiectele și întrebările care au legătură exclusiv cu activitatea notarială și de a răspunde în funcție de volumul activităților.

Persoanele care doresc să beneficieze de consultație juridică rapidă și programată (la data/ora solicitată), pentru care se va percepe onorariul aferent, au posibilitatea de a solicita această procedură, prin e-mail: contact@notariatstoica.ro sau telefonic la +40 722 222 281.

De asemenea, prin înregistrarea pe forum, consimțiți ca, în cazul în care sunt necesare informații suplimentare pentru clarificarea situației supuse discuției, să fiți contactat prin e-mail de către consilierii juridici ai SPN Stoica S. Eduard & Asociații.


Distribuie:

Motivele pentru care să alegeți o colaborare cu Biroul Notarial Stoica S. Eduard:

  • Echipa noastră de consilieri juridici competenți are capacitatea de a prelua și instrumenta un volum generos de acte notariale. (Vezi echipa)
  • Recenziile online ale clienților noștri din motorul de căutare Google Maps, ne clasează în topul celor mai bine cotate birouri notariale atât din București cât și din țară.
  • Eduard S. Stoica a fost desemnat Notarul Anului în cadrul galei de REAL ESTATE 2021, acordat de “Investing in Property & Romanian Property Awards”.
  • Suntem alegerea clienților pe municipiul Bucureşti potrivit publicației Şoimii Legii și de asemenea  am fost nominalizați de către firmadeincredere.ro pentru anul 2020 în topul firmelor de prestări servicii cu publicul.
  • Oferim publicului posibilitatea de a ne transmite online pe adresa de e-mail contact@notariatstoica.ro sau pe formularul de contact, documentațiile necesare întocmirii actelor notariale, economisind astfel timpul clienților noștri, prezența acestora fiind necesară doar la semnarea actului în formă finală, moment în care vor aduce actele în original.
  • Obținerea unei cotații de preț se poate face prin intermediul formularului de vânzare - cumpărare.
  • Notarul Public titular a fost intervievat de către numeroase publicații de specialitate (Profit.ro, Wall-Street).
  • Notarul public se deplasează la sediile băncilor pentru semnarea actelor notariale.
  • Sediul biroului nostru notarial este ușor accesibil clienților, fiind situat în incinta clădirii de stat a palatului U.G.I.R din centrul capitalei - zona Piața Romană, la 2 minute de metrou, pe strada George Enescu nr. 27-29, sector 1.
  • Ne ocupăm de verificarea / înscrierea în Arhiva Reală de Garanții Mobiliare.
  • Programările și soluționarea procedurilor juridice sunt prioritare.
  • Locurile de parcare sunt disponibile în apropierea biroului notarial.
  • Prin delegații biroului notarial, putem obține în numele clienților documente necesare, specifice întocmirii actului notarial, de la Instituțiile abilitate (Primărie, A.N.A.F., D.I.T.L., Auditori Energetici, etc.) și diferite adrese de la Primăriile competente.
  • Clienții au posibilitatea de a achita onorariile și toate taxele notariale prin intermediul oricărui mijloc de plată (card / P.O.S., transfer bancar, numerar).

Pentru rezolvarea imediată a actului notarial, alegeți modalitatea de colaborare dorită dintre următoarele:

  • PRIN EMAIL: Ne puteți scrie un e-mail pe adresa contact@notariatstoica.ro prin care să solicitați documentul notarial de care aveți nevoie (procură, declarație, contract de vânzare sau altele). Este necesar să menționați în conținutul mesajului numele complet, actul pe care îl solicitați și numărul de telefon. Un consilier juridic va prelua informațiile și te va contacta rapid pentru o programare.
  • LA TELEFON: – Ne puteți contacta telefonic, în timpul programului de lucru de luni până vineri între orele 09:00 – 17:00, la numărul +40 722 222 281, iar echipa noastră vă va spune care sunt actele necesare pentru întocmirea înscrisului solicitat. De asemenea, se va programa și o întâlnire la sediul nostru din București pentru ridicarea documentelor.
  • ONLINE: – Puteți să completați formularul clientului cu datele personale, atașat în secțiunea de contact a site-ului, sau ne puteți scrie pe WhatsApp ori puteți să luați legătura cu noi, în timp real, prin intermediul chat-ului de pe site.
  • LA SEDIU: Puteți să depuneți actele pentru solicitarea unui anumit înscris la sediul biroul notarial. În funcție de complexitatea documentului cerut, acesta se va elibera pe loc sau se va stabili o întâlnire pentru eliberarea lui.

Menționăm că indiferent de modalitatea prin care doriți să ne contactați, pentru reducerea timpului de așteptare, echipa noastră vă va solicita actele necesare pentru întocmirea înscrisului, scanate sau pozate clar cu telefonul mobil, pe adresa noastră de e-mail sau pe WhatsApp. Informațiile personale sunt gestionate în conformitate cu toate politicile referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal.
Precizăm că, la semnarea actului este obligatoriu să prezentați documentele originale (act identitate, act proprietate și orice alt act v-a fost comunicat de notariat ca fiind obligatoriu în forma originală).

Keystone - Un reper unic în Real Estate

Privilegiul de a alege servicii juridice adaptate în jurul tău:

  • Suport juridic constant, rapid și clar în toate etapele procedurale,
  • Etape de lucru dinamice și status dosar în timp real,
  • Avantajul de a lucra exclusiv cu un consilier juridic coordonat de notarul public. Astfel, legătura permanentă cu o singură persoană, ce cunoaște toate detaliile dosarului tău, este un alt element de unicitate și bună coordonare,
  • Disponibilitate de deplasare la sediul băncii,
  • Proces transparent și costuri comunicate într-o formulă completă,
  • Analiza, evaluarea riscurilor și propunerea soluțiilor exacte,
  • Decizie de achiziție bazată pe siguranța preventivă tranzacțională, prin emiterea Due Diligence Juridic.